Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 21, 2013
Image Size
1.3 MB
Resolution
1314×1050
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,714
Favourites
191 (who?)
Comments
23
Downloads
12
×
Victory by norochan Victory by norochan
Let me introduce you my new character, which has already become me very dear; Zairen.
Zairen is a character I use in Finnish RPG, called ValkeaaTaikaa. I just joined on Sunday, but I've already played a few pretty good scenes, and I got the idea for the title from that that Zairen had just defeated one character in the RPG. xD; So, yeah.

Also, he does not have purple in his fur. It's only the lighting against his pure black markings.
I feel that it's somewhat unfinished, but I honestly got a bit lazy with this so I just used my photo of a sky on the background, and drew a quickie rock he can stand on. Enjoy if you can, lol.
+ if the anatomy looks weird, let's just say that this time I wasn't that strict with myself, and played around with the pose. : ) ezsdxfcg I'll be uploading some more art hopefully soon. Better art.
Also, download for a better quality.

Character and artwork © Me :iconrenacaps:
Add a Comment:
 
:icondarkwolf312:
DarkWolf312 Featured By Owner Sep 12, 2013
maailman hienoin susi minkä oon elämässäni nähny :D
Reply
:iconnorochan:
norochan Featured By Owner Sep 12, 2013  Hobbyist General Artist
Kiitoksia! :)
Reply
:icondarkwolf312:
DarkWolf312 Featured By Owner Sep 12, 2013
ole hyvä :)
Reply
:icondarkwolf312:
DarkWolf312 Featured By Owner Sep 12, 2013
omg! your so good drawings tought
Reply
:iconevoli-niceli:
Evoli-niceli Featured By Owner Sep 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
Love the colors <3
Reply
:iconnorochan:
norochan Featured By Owner Sep 3, 2013  Hobbyist General Artist
Thanks!
Reply
:iconmiuru-chan:
Miuru-chan Featured By Owner Aug 28, 2013
WOW!! Täs on jotenkin voimakas aura! Tosi upee!! :D
Reply
:iconnorochan:
norochan Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist General Artist
Kiitosta paljon! :)
Reply
:iconmiuru-chan:
Miuru-chan Featured By Owner Aug 28, 2013
Oles hyvä!!
Reply
:iconwolfblood95:
WolfBlood95 Featured By Owner Aug 28, 2013
OMG truely the wolf of my dreams that I will never be able to draw!!!

I Love it!
Reply
:iconnorochan:
norochan Featured By Owner Aug 28, 2013  Hobbyist General Artist
Thanks!
Reply
:iconmokalo:
MoKaLo Featured By Owner Aug 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
vautsi!oot tosi lahjakas!
Reply
:iconnorochan:
norochan Featured By Owner Aug 22, 2013  Hobbyist General Artist
Kiitos kiitos!
Reply
:iconsurkku:
Surkku Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist Artist
Oooh vau <3 Kivasti silmä kimaltaaa x)
Reply
:iconnorochan:
norochan Featured By Owner Aug 22, 2013  Hobbyist General Artist
Danke ~
Reply
:iconiametoh:
IamETOH Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist Photographer
I quite like it, maybe he will get them up against the wall
Reply
:iconnorochan:
norochan Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist General Artist
Haha, this comment made my day! Or, night, as it's midnight here eheh.
Thank you! :lol:
Reply
:iconiametoh:
IamETOH Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist Photographer
:iconlachoirplz: Im Glad ^^
Reply
:iconaco-does-art:
Aco-does-art Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist Digital Artist
...yep. I can beg to get this good.

GIMME 30 YEARS, AND I MAYBE BE ABLE TO DRAW AN STICKMAN WOLF.

Damnit you're really stunning. I adore every piece you upload ;n;
Reply
:iconnorochan:
norochan Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist General Artist
Aww thank you so much! <:
Reply
:iconphotoshopgirl29:
PhotoshopGirl29 Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist Photographer
Amazing job!
Reply
:iconnorochan:
norochan Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist General Artist
Thankies!
Reply
:iconphotoshopgirl29:
PhotoshopGirl29 Featured By Owner Aug 21, 2013  Hobbyist Photographer
You are welcome :)
Reply
Add a Comment: